Wracam z pytaniem ponieważ nie wiem co mogłoby być pierwszym mostem przy sprzedaży moich obrazów. Zdecydowanie wiem, że nie webinar. Honia napisałaś żeby zacząć od innego mostu, na którym zbuduję świadomość. Krótki tunel??? Czy to może być pierwszy most? Czy ma znaczenie w przypadku krótkiego tunelu jakiej wartości są produkty? Moje obrazy nie są tanie i kierowane są do osób świadomych, które lubią wyjątkowe rzeczy, dedykowane.
mostem jest to, co decydujesz. Jakiś proces, w który zabierasz klienta, albo produkt fizyczny. W zależności od ceny, wybiera się metodę sprzedaży. Krótki tunel to metoda sprzedaży, a mostem jest kombinacja tych dwóch – oferty i metody sprzedaży.
Nie rozumiem pytania o wartość. Zawsze dajemy najlepszą wartość możliwą, bez względu na cenę…
My za Ciebie nie wymyślimy, z czego może składać się Twoja oferta, bo to Ty wiesz, w jaki proces możesz zabrać klientów. Na podstawie 1 części 3 sesji możesz go dopracować.
Dopiero po dopracowaniu procesu decydujesz się na cenę, a potem na metodę sprzedaży. I wokół stworzonego procesu piszesz ofertę. Takie kroki :)
Witam, jak Facebook liczy ROAS, jeżeli jest to pierwsza kampania i do tego zapis na Webinar (czyli autoresponder), a nie krótki tunel? I jeżeli nie sprzedaje podczas zapisu na listę?
Uzupełnione to jest na początku 8 sesji. Przy zapisie na webinar patrzysz na ilość i koszt zpisów. Jeśli robisz krótki tunel to liczy ROAS od poczatku :) I na bieżąco wrzuca Ci wyniki – jeśli pixel i zdarzenia są ustawione poprawnie.
Wracam z pytaniem ponieważ nie wiem co mogłoby być pierwszym mostem przy sprzedaży moich obrazów. Zdecydowanie wiem, że nie webinar.
Honia napisałaś żeby zacząć od innego mostu, na którym zbuduję świadomość.
Krótki tunel???
Czy to może być pierwszy most?
Czy ma znaczenie w przypadku krótkiego tunelu jakiej wartości są produkty?
Moje obrazy nie są tanie i kierowane są do osób świadomych, które lubią wyjątkowe rzeczy, dedykowane.
mostem jest to, co decydujesz. Jakiś proces, w który zabierasz klienta, albo produkt fizyczny. W zależności od ceny, wybiera się metodę sprzedaży. Krótki tunel to metoda sprzedaży, a mostem jest kombinacja tych dwóch – oferty i metody sprzedaży.
Nie rozumiem pytania o wartość. Zawsze dajemy najlepszą wartość możliwą, bez względu na cenę…
My za Ciebie nie wymyślimy, z czego może składać się Twoja oferta, bo to Ty wiesz, w jaki proces możesz zabrać klientów. Na podstawie 1 części 3 sesji możesz go dopracować.
Dopiero po dopracowaniu procesu decydujesz się na cenę, a potem na metodę sprzedaży. I wokół stworzonego procesu piszesz ofertę. Takie kroki :)
dziękuję :)
Witam, jak Facebook liczy ROAS, jeżeli jest to pierwsza kampania i do tego zapis na Webinar (czyli autoresponder), a nie krótki tunel? I jeżeli nie sprzedaje podczas zapisu na listę?
Uzupełnione to jest na początku 8 sesji. Przy zapisie na webinar patrzysz na ilość i koszt zpisów. Jeśli robisz krótki tunel to liczy ROAS od poczatku :) I na bieżąco wrzuca Ci wyniki – jeśli pixel i zdarzenia są ustawione poprawnie.