Wygląda na to, że nie jesteś zalogowana.
2021-01-18T20:13:23+01:00
POWIADOMIENIA
Powiadom o
15 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Feedback o treści
Zobacz wszystkie
Agnieszka Mieszczak
Agnieszka Mieszczak
23 stycznia 2021 17:05

Ależ mnie zainspirowały materiały bonusowe. Otworzył się worek z pomysłami 😉

Monika Lato
Monika Lato
16 kwietnia 2021 22:51

Witam serdecznie, od 3 lat myślę o zrobieniu certyfikatu w dziedzinie w której się specjalizuję, wiem ze ten certyfikat otworzy kolejne drzwi na mojej ścieżce zawodowej oraz pozwoli na wyższe zarobki lub usamodzielnienie się. Dwa lata temu zaczęłam się przygotowywać do egzaminu (jest dosyć trudny, to kilka pozycji po kilkaset stron do nauczenia na pamięć, plus w obcym języku), ale ze względu na konieczność poukładania życia osobistego naukę przerwałam. Pół roku temu znów zaczęłam i aby się zmobilizować zakupiłam kurs, który trochę kosztował i… pojawiły się nowe obowiązki w pracy, które sprawiają, że pracuję więcej niż etatowe 8 godzin i na kurs wieczorami brakuje mi siły. Ta lekcja uświadomiła mi, że pewnie większość z tych “przeszkadzaczy” to moje wymówki, a mi się tak naprawdę nie chce uczyć. Wiem już też, że lepsze 15 minut dziennie niż odpuszczanie – zmobilizowałam się właśnie, aby codziennie “przerobić” jakąś część materiału, właśnie przez min. 15 min. Jestem dosyć zdyscyplinowaną osobą, nie mam problemu z wyrabianiem nawyków (o ile widzę w nich jakiś sens), więc jestem pewna, że mi się uda 🙂

Joanna Czemarmazowicz
Joanna Czemarmazowicz
20 maja 2021 08:47

Witajcie 🙂

Zobowiązuję się codziennie od poniedziałku do piątku przez godzinę zajmować się opracowywaniem materiałów do moich skryptów, żeby wreszcie wypuścić je w świat.

Agnes
Agnes
1 lipca 2021 23:30

Dziewczyny!
ZRODLO – jest OBFITOSCIA!!!!
NIe znajduje slow aby opisac jakim DAREM dzielicie sie z nami …
Spotkania na ZOOM…..medytacje… motywacje do robienia cwiczen…i tyyyyyyleee wartosci w kazdym tygodniu i miesiacu…
Jestem na etapie : CZYSZCZENIE PRZESTRZENI
wreszcie ruszylam ze sprzataniem w szafach, sprzedaje i oddaje to co mnie uwiera i obciaza…niewygodnie mi…..dusze sie tym co dotychczas kolekcjonowalam….wyrywam sie do nowego, przerywam bariery strachu i niewiary w siebie…chce isc w NOWE!!
Odnosnie zobowiazania:
ZOBOWIAZUJE SIE : 6 razy w tygodniu po pol godziny spedzic czas na nauce jezyka angielskiego.
NIe bedzie to trudne, bo juz od jakiegos czasu to praktykuje. Staje sie to nieodlacznym elementem rutyny mojej codziennosci.
DRUGIE ZOBOWIAZANIE : CO drugi dzien skierowac uwage i podjac chocby male dzialanie aby oprozniac przestrzen( moze to byc sprzatniecie czegos, wyrzucenie niepotrzebnej rzeczy np. wyszczerbionego talerza , otwartego pudelka z nieuzywana przyprawa kuchenna..itd..itp…
Dziewczyny!!
Czyncie to co dotychczas robicie. Tyle kobiet i mezczyzn nawet nie wie, ze was potrzebuje….

Agnieszka Czarnuch
Agnieszka Czarnuch
21 października 2021 07:33

Od początku tego tygodnia wychodzę z ofertą do świata. I zobowiązuję się by dalej, przynajmniej godzinę dziennie w kolejnych tygodniach zgłębiać wiedzę dotyczącą budowania swojej marki i tworzenia oferty bardziej dopasowanej do potrzeb klientów. Zacznę oczywiście od materiałów bonusowych od Was 🙂

Kamil B.
Kamil B.
23 października 2021 16:25

Cześć Dziewczyny,

Bardzo fajne nagranie… właśnie o gniewie i złości w kontekście naszych doświadczeń z dzieciństwa związanych ze sferą… pieniądza. Naprawdę cieszę się, że jesteście. Moje zobowiązanie to… co najmniej 15 minut dziennie poświęcić na dokształcanie się w dziedzinie… szeroko pojętych inwestycji

Pozdrawiam
Kamil

Andrzej Romanowski
Andrzej Romanowski
9 stycznia 2022 12:12

Codziennie przerobie lekcje niemieckiego by zdać na B1 certyfikat.

Agata Lange
Agata Lange
24 lutego 2022 13:49

Jestem mama 9 letniej dziewczynki z niepełnosprawnoscia. Mam ogromną potrzebę realizowania się ale kompletnie nie mam pomysłu co zrobić. Od 9 lat cała swoją uwagę skupiam. Na córce i jej rehabilitacji

Olga Butkiewicz
Olga Butkiewicz
24 czerwca 2022 19:45

Cześć 🙂 dziękuję za tę lekcję, oczywiście w momencie totalnej rozpaczy 😉
mam kłopot z dotrzymywaniem wewnętrznych zobowiązań i podjęcia długofalowych działań. Dlatego zwlekam bardzo mocno z założeniem firmy i robieniem tego, co zawsze chciałam… ale wiem, że to się już dzieje, w sierpniu składam wniosek o dofinansowanie i ruszam! Wewnętrznie czuję, że dofinansowanie na mnie czeka, jedynym problemem był właśnie mój kłopot z zaangażowaniem w długotrwałe projekty – jest to coś, co zawsze mnie przerażało.
nie bardzo wiem jak sformułować swoje zobowiązanie, bo jest mnóstwo rzeczy, za które chcę i powinnam się zabrać, więc będzie to dosyć ogólne:
godzina do dwóch dziennie pracy nad swoją marką, swoją firmą. Czy to nagrywanie na YT, planowanie contentu, czy wymyślanie produktów do firmy (której jeszcze nie ma, ale chce być gotowa na 100% jak wszystko ruszy). To też w pewnym sensie poradzenie sobie z prokrastynacją, bo serio, wymyślanie wymówek to mój konik 😉